پاورپوینت در مورد بازار یابی بین الملل

پاورپوینت در مورد بازار یابی بین الملل

پاورپوینت در مورد بازار یابی بین الملل

حجم فایل : 94.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 فصل پنجم : مطالعات فرهنگی فرهنگ : فکر و عمل مشترک انسانها فرهنگ : سنتها ، عادتها ، باورها ،مذهب ، هنر و زبان 2 اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی شکل دهی به نحوه مصرف ، اولویت نیازها ، تمایلات و شیوه ارضای آنها . در نظر گرفتن مسائل فرهنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای مطابقت این تصمیمات با معیارهای فرهنگی . رفتار بازار خود جزیی از فرهنگ می باشد . 3 دانش فرهنگی دانش فرهنگی دانش واقعی :…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *