تحقیق در مورد تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری

تحقیق در مورد تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی  و مدیریت ارتباط با مشتری

تحقیق در مورد تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری

حجم فایل : 54.7 KB نوع فایل : ورد تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری چکیده: هدف از نگارش این مقاله بررسی و مطالعه بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. در این مقاله سعی شده است تا به بررسی مفاهیم اصلی مرتبط با بازاریابی و عوامل موثر بران پرداخته شود. علاوه بر این در تحقیق حاضر به بررسی انواع استراتژی های بازاریابی و نیز نقش استراتژی رشد بر بازارگرایی رابطه مند مورد مطالعه قرار گرفته است. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *